ח"כ אזולאי: "קורא להמשיך להתפלל על אבא" • האזינו

איתי גדסי No Comments on ח"כ אזולאי: "קורא להמשיך להתפלל על אבא" • האזינו

חבר הכנסת ינון אזולאי שוחח על חוק הגיוס והמשברים הקואליציונים התכופים והתייחס למצב בריאותו של אביו: "אני מודה לכל עם ישראל על התפילות לרפואת אבי שיחי' אני קורא לכולם להמשיך להתפלל לרפואת דוד בן פרלה הזקוק לרחמי שמים"

ח"כ ינון אזולאי צילום: נועם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון שנערך הבוקר במהדורת הבוקר של 'קול חי' בהגשת בצלאל קאהן עם חה"כ ינון אזולאי, שוחחו השניים על חזרתם של בני הישיבות ללימודים, ציון אזכרתו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א, חוק הגיוס ואווירת הבחירות, וכן על תנועת ש"ס בזירה המוניציפלית.

בתחילת ציין ח"כ ינון אזולאי כי: "היום יום קדוש, יום של תחילת זמן, היום שבו בחורי הישיבות חוזרים ללימוד התורה ולהגן על עם ישראל. השבוע שבו חל יום האזכרה למרן עטרת ראשינו רבינו הגדול עובדיה יוסף זצוק"ל".

"מרן מסתכל היום מלמעלה וגאה לראות עשרות אלפי בחורי הישיבות חוזרים לתלמודם, ובעיקר בני התורה הספרדים שאלו בניו אותם הוא גידל ורומם. וכמובן שהחודש הם יצטרכו לקחת הפסקה קטנה מבחינת "ועשית ככל אשר יורוך", ולצאת ולסייע ולהצביע בעבור תנועת ש"ס תנועתו של מרן. אני מאחל לבחורי הישיבות זמן חורף פורה ומוצלח".

אזולאי הזכיר את מצבו של אביו: "אני מודה לכל עם ישראל על התפילות לרפואת אבי שיחי' אני קורא לכולם להמשיך להתפלל לרפואת דוד בן פרלה הזקוק לרחמי שמים".

על חוק הגיוס ואווירת הבחירות, אמר חה"כ: "אנחנו כעת באווירה של בלוני ניסוי שרבים מדברים על אוירת בחירות על רקע חוק הגיוס. כרגע מה שידוע זה שישנו הצעה מסודרת על חוק הדיחוי שמנסים לעשות בו שינויים. מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן כבר הורה שהחוק במתכונתו הנוכחית זה הברירה היחידה שאפשר לברך עליו ולעשות הכל עמ"נ להעביר אותו מתוקן".

אזולאי אמשיך ואמר: "יו"ר התנועה הרב אריה דרעי כבר אמר שעדיף ששלושת המועצות יתכנסו ויכריעו בעניין, בסופו של דבר כולנו נשמע לדעת תורה. אם ראש הממשלה יתעקש ללכת על בחירות, לא חוק הגיוס הוא זה שיגרום לכך. תנועת ש"ס ערוכה לבחירות ונמצאת כבר בתוך מערכת בחירות, בכל רגע נתון שיוחלט על בחירות, תנועת ש"ס מוכנה. הרצון שלנו שהממשלה תמשיך להאריך ימים. מדובר בקואליציה מהטובות שהיו למגזר החרדי והכללי".

על רקע סרטון ההסתה ששודר מטעם תנועת עתיד באשדוד אמר אזולאי: "מ"מ ראש העיר באשדוד אבי אמסלם הוציא מכורח הנסיבות מחאה הכרחית, אולם חשוב להבהיר כי מדובר בפרובוקציה מתוכננת שמנסה לגרור אחריה תגובות מהמגזר החרדי, אותו איש שהסית כנגד ציבורים שלמים לא ראוי לשום יחס. אשדוד עיר מסורתית שלא בנויה למלחמות, העיר בנויה מחיים משותפים בהרמוניה, מכבדים שם את המסורת היהודים. צר לי שישנם אנשים אנטישמים שמנסים לחרחר ריב זה רק מוכיח כי הם נמצאים במצוקה גדולה".

על מצבה של תנועת ש"ס בזירה המוניציפלית ציין חה"כ כי: "חשוב להבהיר שאסור לנו ליפול לשאננות, בכל עיר ועיר צריך לשנס מותניים ולעשות הכל עמ"נ שהצביון היהודי יישמר, אשדוד כיום היא מודל חיקוי לכל הערים. בסיורים שאני עורך בכל עיר ועיר ישנן חוגי בית עם עשרות משתתפים. רק אתמול בלילה השתתפתי בחוג בית ב'בית שאן' שם נערך ערב גיבוש לבחורי הישיבות טרם חזרתם ללימודים. אני רואה שם פעילים עם אש בעיניים שחזרו מפעילות".

על ההישג הגדול ברכסים סיפר חבר הכנסת: "מרגע שיו"ר התנועה הרב אריה דרעי שלח אותי למערכה ונתן לי את כל הגיבוי, עשיתי הכל עמ"נ להגיע לשלום יחד עם כל הרבנים. הזכות שלנו שבאותו יום לא יהיה ביטול תורה לא רכילות ולשון הרע, יהיה יום של לימוד תורה וזה הזכות שלנו והלוואי וככה היינו מצליחים בכל עיר ועיר, אולם לצערי המצב עדיין לא כזה ועלינו לעשות הכל עמ"נ לשמר את הקיים ולהעצימו".



0 תגובות